ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد(2 یا 3؟)

خروجی ام آمد.....

اخذ خروجی از کشور ایران این اواخر بدجوری برنامه هایم را به خود آویخته بود. و در چهارشنبه روزی بالاخره رخ نمود و ما کسب اجازه نمودیم برای خارج شدن ابدی از ایران! درست وقتی که از همه چیز تهی شده بودم. بیدار ماندم تا بیدار شدن همسر و رویت  پیامهایم را شاهد باشم، بعد که زنگ زد از فرط خواب آلودگی احساساتش خام و خواب مزه و بی رمق بودند!

امروز بلیط گرفتم، یعنی همسر خان گرفت، و من به معنای تمام کلمه مسافرم، تا هفده آگوست چند روز باقیست؟ و بلیط برای شهر همسر امروز نبود، یعنی سیستم آن کافی نت قاط زد و بست، من هم هراسان تر از این بودم و هستم که بایستم به نظاره باز شدن سیستم، برگشتم در حالیکه دو رنگ موی بی کیفیت از بی کیفیت ترین خرازی محله مان خریده بودم، یکی برای بی بی ام که دفعه پیش سرش رنگ نگرفت یکی برای خودم که ریشه ها سر زده اند.

اینک فضا را بوی جوجه ای که اینها توی پشت بام کباب کرده اند گرفته است و من مقدار زیادی بد حالم به تمام معنای کلمه...

دوست از کشوری که درس می خواند برگشته، کمی پیش مادرش باشد بعد برگردد کشوری که همسرش درس می خواند، به دیدنش رفتم و آنقدر باهم صحبت کردیم که شب شد و برگشتم خانه. قصه دیدن و رفتن....



نظرات 4 + ارسال نظر
ملودیکا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ب.ظ

خدایا شکرت ... بالاخره اومد !
تا دوشنبه ٢٦ مرداد چیزی نمونده عزیزکم ... بشتاب سامری ، وقت تنگ است

EMRUZ HAMAN RUZ AST MELODIKAYE KHUBAM.VA MAN KHEILI GIJAM.

نیره یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

به سلامتی ان شاالله

سوده چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ق.ظ

هزار بار برایت خوشحالم که داری میروی و ساکن میشوی و بقیه را بسپار به خدا.

QORBANAT AZIZAM.KHODA MIDANAD CHEQADR BE FEKRETAM.

یک ایرانی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 ق.ظ

امیدوارم همه شما افغانهای محترم خروج ابدی ازایران! داشته باشید و سر خانه و کاشانه و زندگی خودتان بروید و مارا با گرفتاری های خودمان تنها بگذارید.

ELAHI AMIN IRANIYE AZIZ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد