ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

سفر نامه(1)، "سورپرایز"!


خواسته بودم سورپرایزشان کنم، قرار بود روز شنبه هفته آینده اش بروم، چهارشنبه هفته جاری رفتم، فقط همسر و برادر و داماد مقیم کابل مطلع بودند و لاغیر، می خواستم خوشحال شوند، دو روز بیشتر ببینندم، ولو روزه دار، اما امان از دست و دل و زبانی که سر جایش باقی نماند، و کسانی که نمی توانند راز داری کنند، همینطور که عجولانه و خیلی سریع داشتم از آخرین مرحله فرودگاه خارج شوم و سریعا" یک تاکسی گرفته به گلشهر شریف شوم، چهره های خندان و روزه دار خواهر و خواهر زاده و برادرزاده ی رشیدم را مقابل چشمانم دیدم، بعله! آقای داماد کار خودشان را کرده بودند و خبر آمدن مرا به خواهر خانم رسانده بودند و ایشان نیز درگوشی به پسر ارشد و برادرزاده مان گفته و یک طوری خانه را دودَر کرده و به فرودگاه آمده بودند به استقبال، و تو فکر کن من بجای خوشحال شدن و اشک شوق و این اطوارهای دوست داشتنی همینطور که بوس های بدبو می کردیم هم را، گفتم: اَه اَه اَه، کی گفت بیاین فرودگاه؟ حالم رو خراب کردید، می خواستم یکبار در کل زندگیم سورپرایز کردن را تجربه کنم...............

و جالب  اینجا بود که وقتی خانه رفتم مادر نبود، و نمی دانم شصت او از کجا باخبر شده بود که رفته بود آن وسط ظهری گل بخرد چرا که مطمئن بود من آمده ام، و نه تنها، بل با یک دختر دیگرش از کانادا، یعنی توقع معجزه تان یکبارگی در حلق روزگار!

این بود خاطره اولین روز سفر من به مشهد ایران در تابستان 1392!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://mindofagirl.blogfa.com

خوب همینم یه جور غفلگیریه دیگه، فکردی کسی نمیدونه ولی همه میدونستن!

هعییییییییییییییییییییییییییییییی! آره شاید!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

بیچاره ها وقتی خبر داشتند که دیگه طاقت نداشتند خانه بشینند باید میامدند استقبال. اینم خوبه دیگه.

هادی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://sahebazaman313.blogfa.com

خوب که اینطور خانواده شما در گلشهر یعنی محله ما زندگی میکنن؟!!!
چه جالب !!!!

من خودم زاده گلشهرم و با کوچه کوچه اش خاطرات فراموش نشدنی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد