ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

موسا کو تقی!

یک پست اون زمان که ایران بودم و خانه پدری زندگی می کردم درباره یاکریم گذاشته بودم، تجربه تازه و قشنگی بود که الان با جزئیات بیادم نمی آید حتی، بعد ملت یاکریم سرچ می کنند می رسند به اینجا و هی درباره تجربه های مختلف گاها" غم انگیزشان درباره این موجود می پرسند، خیلی هایشان فوری فوتی سوال دارند که مثلا" الان دو روزه یاکریم مادر رفته به امان خدا با جوجه های گرسنه چه کنیم؟ یا مادر رفت گربه جوجه ها را خورد ما چه کنیم، جطوری بهش بگوئیم و تو رو خدا جواب بدین و از این دست!

من هم متعهدانه به تمام این سوال و شبهات پاسخ می دهم که خیر است انشاالله برمی گردد، ناراحت نباشید کاری است که شده، خدا روزی گربه را هم در جوجه یاکریم گذاشته بوده پشت پنجره شما و....

نمی دانم گذاشتن این پست چه سودی دارد بجز در جریان قرار دادن شمایی که می خوانید ولی هر بار که کامنت ها را می بینم با خودم میگفتم بگذار یک پست درباره اش بنویسم که نوشتم!

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 11 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 05:19 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
دست این موسی کو تقی ها درد نکنه که باعث شد شما پست بگذارین
قدیمی های ولایت ما معتقد بودن داره دنبال دکتر میگرده و میگه بچه ام تب داره!
راستی اون طرف آب هم ازشون هست؟

ربولی حسن کور شنبه 12 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام مجدد
اون پست قبلی تونو کجا میشه پیدا کرد؟

یاکریم!

ربولی حسن کور دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 01:23 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
در میانه شیفت بیست و چهار ساعته و به هوای یافتن پست یاکریم همه صفحات وبلاگتان را نگاه کردم اما پستی با این نام نیافتم. شاید هم بود و من دقت نکردم.
اما ناراحت نیستم. چون در این گشت و گذار پستهای زیبایی از سالهای گذشته تان دیدم و خواندم و لذت بردم. از ماجرای ازدواجتان تا رفتنتان به سرزمین موجهای آبی مشهد (و چقدر خندیدم وقتی دیدم مسئولینش هم زیر آن پست کامنت گذاشته اند) و از پست مردها خرند تا آن پست فینگلیش که در فرودگاه دوحه نوشته بودید و ...
امیدوارم هرجا که هستید همیشه شاد و پیروز باشید.

مادرم می گوید بلا به جان یاکریم ها گرفت و رفت و بجایش خوشی آمد!، اسم پست بود.
ممنونم از این همه مهری که به پای این صفحه ناچیز دارید، نظرات شما باعث دلگرمی ام است.
جالبه بدونید شخصی بنام حسین ریکی پور پست رو پیدا کرده و منم در جواب گفتم خودشه، فکر کردم خودتونید

پگاه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 09:31 ب.ظ

در یکی از دلداری هایتان پای آن پست نوشته اید نگران نباشید، دوباره تخم می‌گذارند و شاید دوباره گربه بیاید و جوجه را بخورد. خیلی خندیدم.

این رسم طبیعته

پگاه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام، من فکر کنم کل مطالبتون رو خوندم. آماده برگزاری امتحان هستم
وبلاگ خوبی داری،
بیا تبادل ...
من مطالب شما رو در یک کتاب پرخواننده و جذاب در آینده تصور کردم
حتی براتون ناشر هم انتخاب کردم. نشر اطراف. خانم مرشد زاده.
نشر معتبری که با رویکرد روایت کتاب نشر می کنه و خیلی به رویکرد شما نزدیکه.
سر فرصت اینستاگرام ایشون رو اینجا می‌فرستم.

چقدر محبت دارید، ممنونم از اینهمه مهر، آدرس وبلاگ تان را برایم بگذارید(اگر دارید) تا بخوانم و بیشتر آشنا شوم. ممنونم

پگاه جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام، ممنونم از شما،
نه وبلاگ ندارم و اون قسمت تبادل لینک، مزاح بود.
خیلی مطالبتون رو دوست داشتم، امیدوارم همینطور ادامه بدهید و به فکر چاپ کتاب هم باشید

پگاه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:24 ق.ظ

https://www.instagram.com/p/BJ-Ny18jOAC/?utm_source=ig_web_copy_link
اینستا گرام خانوم مرشد زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد