ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

همزمان با بهار استرالیا (اول سپتامبر)

خب حالا که اینقدر آدم مهربون در سراسر کره زمین وجود داره که با ساغر همراه شده و داره می خونَدِش، وقتی این آدم هایی که هیچوقت ندیده ام این مقدار بامحبت هستند که با دیدن پست آخر برای ساغر کامنت مبارک باد و عشق و بوسه فرستاده اند، من چقدر باید بی شعور و خاک بر سر باشم که یک لحظه بین حمام کردن بچه و جمع کردن وسایل تفریح چند ساعته فردا و کمردرد پریود و چای و زعفران ها نیایم و از قطعیت خبر نگویم تا شما هم خیال تان راحت راحت باشد؟

دیروز که پست را تمام کردم چیزی به ساعت پنج نمانده بود که راهی خانه شوم، یکهو دیدم یک تماس با شماره پرایوت( پرایوت نامبر) دارم، جواب دادم و طرف یکی از منیجرهایی بود که در مصاحبه مذکور شرکت داشت گفت، "ساغر جان قرار بود بخش اداری پس از تماس با رفرنس هایتان و پروسس شدن پلیس چک شما بهت ایمیل مفصل بدهد اما من گفتم چه خوبه که این شانس را بهت بدم تا باخبر باشی و ویکندت خالی از استرس نتیجه باشد، و تو کار را گرفته ای، شرح مفصل شرایط برایت ایمیل خواهد شد و از دوشنبه یازدهم سپتامبر ساعت نه به ما خواهی پیوست. حالا برو حالش را ببر."

بعد از ابراز تشکر و اظهار "واو" و خوشحالی بهش گفتم راستش را بگویم من اولین تجربه مصاحبه آنلاین بود و اصلا" امیدی به قبولی در این کار نداشتم و باورم نمیشد که انتخاب شدم، ایشان متحیرانه در جواب گفت:" برعکس ما افراد زیادی را در این پست مصاحبه کردیم و شما با هیچ کدام شان قابل قیاس نبودی(!!!!!) ."

حالا یا من توقعم از خودم بخاطر تجربه عالی اولین مصاحبه خیلی بالا رفت و درواقع خوب بوده ام ولی خودم راضی نبوده ام ، و یا اینها علم لدنی دارند و من را از ورای همان مصاحبه نیمه عالی شناخته اند و انتخاب کرده اند.

در راه برگشت به خانه لبم از خنده بسته نمی شد و به آن مشاور و مربی دانشگاه هم زنگ زدم و او با مادرش داخل مترو بود و باهاش جییییغ زدم و مادرش هم گوشی را گرفت و قربان صدقه ام رفت( اصالتا" اهل بوسنی و مسلمان هستند ولی با همان جنگ معروف بوسنی و هرزگوین دهه شصت مهاجرت کرده اند به استرالیا) 

خلاصه که از دیروز تا الآن بین لحظات زندگی تمرین کرده ایم که چطور در شرایط جدید با خودمان و مسائل مختلف کنار بیاییم، بزرگترین تغییری که باید بیاید روتین جدید خواب شب برای هر روز هفته است، از وقتی که دختر روزهای زوج به مهدکودک می رود شب هایش زودتر و در عوض فردایش که خانه است جبران می کند و دیرتر به خواب می رود، بخاطر کار من باید روزهای مهدکودک او را به پنج روز کامل در هفته تغییر بدهم و مطمئنم خوابش روتین تازه ای به خود خواهد گرفت ولی همه اینها زمان می طلبد که باید در عمل بهش پرداخت.

فعلا" همینقدر، تا بعد!

نظرات 15 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:11 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب خواننده خودش را هم پیدا میکند.
ما هم مثل شما خوشحال شدیم. اما خودمانیم در چه روز مهمی از تاریخ کار خود را آغاز میکنید! روزی که تاریخ جهان معاصر تغییر کرد. یازده سپتامبر.

دقیقا این تاریخ هیچوقت از یاد ما نمیره چون تحولات بعدی اش افغانستان را هم دگرگون کرد و پای ما بهش باز شد، و همین تاریخ درست در یکسالگی از رخداد بزرگ، شد تاریخ مهاجرت خواهرم به کانادا و ما خیلی استرس داشتیم که در سالروز سقوط داره میره اونطرف، الان هم شد تاریخ آغاز بکار من در استرالیا!

آبی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:22 ب.ظ

مبارکت باشه عزیزم، امیدوارم کارت عااالییی پیش بره

ممنون از کامنت و تشکر از لطف شما عزیز

زری.. یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 04:02 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

بهترین ها قسمت و روزی ات باشه عزیزم.
ماچ و جیغ و بغل

ممنونم عزیزدلم مهربون

مبینا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 03:20 ب.ظ

خیلی مبارکه . بهترین ها واست اتفاق بیافته

ممنون جانم، خیلی مهربونید عزیزم

مهری یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 05:40 ب.ظ

به به مبارککککک خوشحال شدم

قربون اون دلتون برم من

پت یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 06:12 ب.ظ

تبریک میگم ساغر جان
خستگی از تنت دراومد و خبر خیلی خوبت ما رو هم خوشحال کرد
امیدوارم که موفق و سلامت باشی

فدای شما و مهربونی تون عزیزم

رویا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 11:25 ق.ظ

مبارک باشه نوش جونت مراحل بعدی هم‌ سلامتی و راحتی درست میشه خدا را شکر خییییلی خوشحالم برات

ممنون عزیز دلم، خیلی مهربونید

پگاه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 11:27 ق.ظ

چه با شعور بوده اونی که بهتون زنگ زده. ممنون که مارو هم در شادیت شریک کردی

ممنونم از مهربونی تون عزیزم. خیلی لطف دارید.

آوای درون دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 03:01 ب.ظ

تبریک میگمممم.. امیدوارم روزهای شغلی (!) خوبی در انتظارتون باشه

ممنونم عزیزدل، ممنون از محبتتون

محیا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 08:34 ب.ظ

تجربه نشون داده ادم هایی که سردتر اند انتخاب بهتری دارند. موفق باشی. بعد شاید تو هم بهش برسی ادمایی که زیاد گرم میگیرن آخر ادمو نا امید میکنند
خبر خوبی بود

واقعا همینطوره، چقدر درس پشت این عجله من در قضاوت نهفته بود، اون که سه بار فقط بهم گفت خوش اومدی و ممنون که ما را انتخاب کردی برای همکاری و کلی تعارف دیگه من رو انتخاب نکرد و اونی که بدون هیچ مقدمه ای خشک و خالی رفت سر وقت سوال های فوق العاده تخصصی اعصاب خورد کن من رو خواست!
آدم ها هر کدوم دنیاهای خودشون و راههای خودشون رو دارن برای تعامل با اطراف و ما نباید اونها رو بر اساس این راه‌های مختلف مقدس یا نفرینی بپنداریم

زینب سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 04:32 ق.ظ

ساغر تو واقعا لایق این شادی قلبی هستی
گریه م گرفت از خوشحالی
بوس و بغل مفصل برات

من فدای تو زینب جانم

سین سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 07:30 ق.ظ

عالی شد!
چه کار باحالی که حساب این رو هم کردن که آخر هفته خیالت راحت باشه:)
کلی روزهای خوب تو این کار جدید تجربه کنی ساغر جان

واقعا" دمش گرم، خیلی بامرام بود، حالا باهاش که وار رو شروع کنم بهتر می شناسمش، براتون میگم

منجوق سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 03:54 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

ای بابا من خیلی دیر رسیدم اینجا ولی با تاخیر می گم : دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااااااااااااا
برات آرزوی موفقیت می کنم.

فدا سرتون، مهم اینه که اومدین، ممنونم

سمیرا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 04:18 ب.ظ

من که برای کار جدیدت خیلی هیجان دارم ساغر جون

تا دوشنبه باید صبر کنم برم ببینم چطوریه خبر میدم بهتون حتما"

لیمو سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 07:56 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com/

فکر کنم دیگه کمردرد و چای نبات نیازی نباشه. شادی و حس خوب تمام درد ها رو تسکین میده. دوباره میگم مبااااارک باشه براتون

قربان محبتتون عزیزم. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد